آرینآرین، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

آرین مرد کوچولوی مامانی

چهارده ماهگیت مبارک شاهزاده ی مامان

1393/7/1 1:33
نویسنده : مهرنوش
1,124 بازدید
اشتراک گذاری

سلام تنها امید تنهایی من

سلام

ماندگارترین صدا در حوالی من 

سلام 

روشن ترین یاد در اتاق تاریک من 

سلام

آرامش لحظه های پرتلاطم من

سلام 

فرشته ی نجات من ...

کوچولوی ناز من ، پسر قشنگم چهارده ماه از روزهای قشنگ با تو بودن گذشت و من همچنان روز به روز بیشتر عاشقت میشم ؛ نه تنها من بلکه تمام اطرافیانت خیلی دوستت دارن . مخصوصا عمه سحر که از وقتی دنیا اومدی تورو ندیده بود ولی وقتی دیدت و چند روز پیشت بود دیگه نمیتونست ازت دل بکنه از بس تو شیرین زبون و ماه و دلبری .ماهی که گذشت خیلی به شما خوش گذشت چون همش خونه مادرجون پیش عمه سحر و پسرعمه آرش بودی خیلی باهاشون جور شده بودی چون خیلی باهات باهات بازی میکردن و میبردنت بیرون شماهم که کیف میکردی اولین مسافرت کوچولوتم  با عمه سحر رفتیم ویلای خاله زهرا ، خاله ی بابایی ، اسم اون روستا پاچی میانا بود که 1 ساعت با ساری فاصله داشت اونجا خیلی بهت خوش گذشت هم به تو هم به من و بابایی عجب اب و هوایی داشت  چند روزی میشه که عمه جون رفته و شما هم هی نق میزنی میدونم داری بهونه میگیری و دلت تنگ شده اخه دو هفته پیششون بودی خیلی عادت کرده بودی ولی خب چه میشه کرد اونا رفتن بوشهر خونشون . ولی عکساشونو که بهت نشون میدم میخندی و کلی ذوق میکنی . باهم رفتیم ویلای خاله زهرا ، رفتیم توسکا چشمه ريال عباس آباد ، سنگ نو ؛ کلی بهمون خوش گذشت مخصوصا به تو گل پسرم که عاشق بیرون و شطنت کردنی ...

دو روزه که شما و بابایی باهم سرما خوردید از بس به بابا حمید خودتو میچسبونی و میری بغلش  معلومه سرما میخوری چند روزه دارم پرستاریتونو میکنم تا شما دو تا عشق های من زودتر خوب بشید .

 

عکسهای ویلای خاله زهرا 

.

.

عمه سحر 

.

 

.

 

.

 

.

 

یه شب هم تولد آرش بود که خیلی خوش گذشت

.

پسندها (1)

نظرات (1)

راهي نزديک براي کســب درآمـــد بالا...
1 مهر 93 8:02
دوســـــــــت خـــــوبمـــــــ ســـــلاااااااااااااااااااااااااااااااااااامــــــــــ... ميگمـــ دنــبـــالــــــ "يه مجموعه ي آمـوزشي اشتغال زايي و کســب درآمد با سرمـــايه كــم براي خـــودت مي گرديـــ" ؟؟ درســته ؟؟ از شما دعــوت مي کنم که از ايـــن محصــــول بسيار بي نظير و فوق العاده و ديگر محصولات ما ديدن کنيد از اين فرصت استفاده کنيد، به راحتي خريد کنيـــد و يک خريد لــذت بخــش را تجربه کنيد ... شما مي توانيد با خيالي آسوده توضيحات تمامي محصولات موجود را مشاهده و آگاهانه خريــد کنيد... ما 24 ساعته در دسترستان هستيم و تا پايان مراحل خريد در کنارتان مي مانيم در خــــانــــه سفـــارش دهــيـــــد ، در خـــــانـــه دريافــــت کنيـــد و در خـــانــه پرداخــــت کنيد... شــــــــــــــــاد و پيــــــــــــــــروز باشـــــــــــــــــي.....