آرینآرین، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

آرین مرد کوچولوی مامانی

بیست و دو ماهگیت مبارک نفسم

1394/1/24 3:51
نویسنده : مهرنوش
750 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامانی پسر قشنگم این روزها اونقد بازیگوش و شیطون شدی که اصلا وقت نمیکنم به وبلاگت سر بزنم و اینکه دوس دارم لحظه به لحظش و باتو باشمو و عشق کنم از در کنار تو و بودن و دنیای شیرینه کودکانت عید سفری داشتیم به بوشهر پیش عمه و پسرعمت آرش به شما که خوش گذشت چون همش بازی میکردی و شیطنت ولی خب راه سفر طولانی بودو شما خیلی خسته شدی چن تا عکس ازت گرفتم که میزارم برات

 

عاشق تعجب کردنتم

.

 

.

خلیج فارس

.

 

.

 

.

عشقای من

.

 

.

اخم مردونتو فداااااااا

.

.

 

.

 

 

.

 

.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

حمید رضا
5 اردیبهشت 94 12:53
سلام خواهر من دلمون واسه گل پسری تنگ شده پس کی به روز میکنی؟ به آقای پدر سلام برسونید روی گل پسری رو هم ببوسید
مهرنوش
پاسخ
اره داره باشه به روز میکنم