آرینآرین، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

آرین مرد کوچولوی مامانی

مرد کوچولوی من هفت ماهه شد

1392/10/1 15:33
نویسنده : مهرنوش
198 بازدید
اشتراک گذاری

عشق من ,نفس من ،زندگی من، عمر من ،شش ماه گذشت . شش ماه از روزهای قشنگ با تو بودن و شیطونیهات گذشت . تو کوچولوی مامان امروز وارد هفتمین ماه از زندگیت شدی . تویی که با بودنت به من بهونه ی زندگی دادی تویی که به من یاد دادی چطور عاشق باشم . تمام وجودمو عشقت پر میکنه وقتی با اون صورت مهربون و نازت بهم لبخند میزنی . پسرم ازت ممنونم که هستی ، از لحظه لحظه بودن با تو لذت میبرم و به داشتنت افتخار میکنم .

امروز بردمت واکسنتم زدی خیلی پسر خوبی بودی یه کوچولو گریه کردی انقده ناز بودی که خانم پرستاره چند بار ازت معذرت خواهی کرد که دردت اورده از بس خوش اخلاق و مهربونی که دل همه رو میبری . حتی بعدش تو آزانسم آقاهه تورو دید با اینکه زیاد حال نداشتی ولی به راننده لبخند میزدی اونم خوششش می اومد نازت میکرد .

اینم عکس بعد واکسنت

.

شبش که انگار نه انگار دو تا پاهاتو واکسن زدی

 

.

.

پسرم بعد حموم خیلی خوش اخلاق میشه

.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آیهان
1 دی 92 16:48