آرینآرین، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

آرین مرد کوچولوی مامانی

عکس های هفت ماهگی بازم خونه ی مادرجون

1392/10/15 17:45
نویسنده : مهرنوش
579 بازدید
اشتراک گذاری

پسرکم منو و تو همیشه خونه ی مادرجون پلاسیم دیگه کم مونده شبم پیش مادرجون بخوابیم . خو چیکار کنم از بس دوستت دارن نمیتونن ازت دل بکنن . نمیزارن بیارمت خونه . البته مادرجون خیلی کمکم میکنه قربونش برم ...

 

 

.

.

 

.

.

.

.

.

.

.

یاد گرفتی بشینی بدون کمک قلب

.

.

اینجام داری تلاش میکنی شصت پاتو بخوری مژهماچ

.

 

.

.

 

 

پسندها (2)

نظرات (4)

نغمه
8 دی 92 17:48
خاله نغمه فداش بشه. چقدر جیگر شده. اگه می دیدمش صورت نازش رو غرق بوسه می کردم. مراقب عشق خاله اش باش.
ستوده
10 دی 92 21:07
مامانی عکس جدید بزار دلم براش یه ذره شده خوشتیپ خاله
محبوبه مامان پرهام
15 دی 92 17:39
ای جانم چه پسمل نازیییییییییییییی لینکت کردم به ما سر بزن
golpar
18 دی 92 10:44
ینی بخورمش من این کوچولوی دوست داشتنیو... خدا حفظش کنه مهرنوش جون مثه مامانش خییییلی نازه بخورش