آرینآرین، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

آرین مرد کوچولوی مامانی

یازده ماهگیت مبارک پسرم

1393/3/7 3:06
نویسنده : مهرنوش
1,014 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسر من ؛ فرفریه من ، خوشگل من ، نفس مامان دیگه کم کم داری مردی میشه واسه خودت وقتی صدات میکنم میگم آرین برمیگردی با اون چشمهای خوشگلت مامانی رو نگاه میکنی من کیف میکنم انگار اون لحظه دنیا مال منه . عاشق اون لحظه هاییم که میگی ماما ماما ماما پشت سر همم میگی فدات بشم شیرین زبونم . فقط میتونی ماما و بابا بگی عزیزدلم . ولی همین دو کلمه رو هم که میگی دلم واست ضعف بره . دیگه جونم برات بگه از شیطونیهات که هرچی بگم کم گفتم دستتو میزاری رو مبل تخت میز و دلت میخواد بایستی بعد که ایستادی کل اتاقو دور میزنی و به همه جا سرک میکشی یکی یکی وسیله هارو بازرسی میکنی و بعدم کم کم خرابشون میکنی . موس و کیبورد و پرینتر و کنترل خونه که از دستت اسایش ندارن . پیج های گاز مامانی هم که عشقته باهاشون ور بری . امااااااااااا دریغ از یه توجه به اسباب بازیهای خودت انگار نه انگار . اصلا باهاشون بازی نمیکنی . وقتی بابایی واست یه وسیله جدید میخره فقط همون روز باهاش بازی میکنی بعد تکراری میشه . کفگیر و ملاقه های مامانی هم که شمشیرته و وسیله ی دفاعیت ، میگیری دستت و یه ساعت باهاشون سرگرم میشی . غذا خوردنتم که دیگه با ادا و اصول شده همه چی رو نمیخوره . خواستم گولت بزنم برنجو بریزم تو ماست بهت بدم ولی شما از ما زرنگ تری ماست هارو میخوری برنجارو تف میکنی . عاشق بستنی . شکلاتی ولی خب ماما که دوس نداره تو مریض شی زیاد بهت نمیدم . شازده کوچولوی من کم کم داری یه ساله میشی . یه سال از روزهای خوب با تو بودن داره سپری میشه و من همچنان روز به روز بیشتر عاشقت میشم . دوست دارم پسر گلم بوس

تاب سواری تو پارک ملت 

 

 

.

 

اینجا خودت کشوی تختو دراوردی رفتی توش نشستی 

پسندها (1)

نظرات (0)